Na prvý pohľad sa môže zdať, že obyčajné fotenie, respektíve natáčanie nemôže byť náročné. Opak je však pravdou.
„Som rád, že budeme aktívne vedieť využívať fotografie a celkovo sa mediálna stránka posunie. Taktiež je to výborné aj pre potreby klubov, ktorých marketing môže byť ešte o niečo lepší. Ak bude rásť kvalita klubových sociálnych sietí, rastie aj celkový záujem o súťaž, počet fanúšikov a celkový dosah,“ vysvetľuje muž, ktorý má okrem iného pod palcom Facebook a Instagram TIPOS Slovenskej hokejovej ligy. Hlavným iniciátorom a realizátorom celého konceptu bol marketingový manažér TIPOS SHL Peter Petráš. „Fotenie naprieč celou druhou najvyššou hokejovou súťažou na Slovensku sa uskutočnilo prvýkrát v histórii. Aj to nasvedčuje tomu, ako liga napreduje – či už kvalitatívne, alebo marketingovo,“ teší sa vydarenej myšlienke.
Hráči sa bavili
Hokejisti si svoj priestor pred objektívmi užívali. Predstúpili pred nich pedantne upravený a navyše s úsmevom od ucha k uchu. Rezultát, samozrejme, starostlivo skontrolovali a odobrili. „Hráči si celé fotenie užívali, tešia sa na finálne výstupy. Niektorí navštívili barbera, iní zasa iba prehodili spotené vlasy po tréningu dozadu,“. Keď sa fotil Erik Gubo, tak úsmevy spoluhráčov v pozadí prezradili veľa.
TIPOS SHL, HK Levice, SZĽH