TIPOS SHL: Hokejisti sa stali na chvíľu modelmi a fanúšikovia sa majú čoskoro na čo tešiť.

Na prvý pohľad sa môže zdať, že obyčajné fotenie, respektíve natáčanie nemôže byť náročné. Opak je však pravdou.

„Som rád, že budeme aktívne vedieť využívať fotografie a celkovo sa mediálna stránka posunie. Taktiež je to výborné aj pre potreby klubov, ktorých marketing môže byť ešte o niečo lepší. Ak bude rásť kvalita klubových sociálnych sietí, rastie aj celkový záujem o súťaž, počet fanúšikov a celkový dosah,“ vysvetľuje muž, ktorý má okrem iného pod palcom Facebook a Instagram TIPOS Slovenskej hokejovej ligy. Hlavným iniciátorom a realizátorom celého konceptu bol marketingový manažér TIPOS SHL Peter Petráš. „Fotenie naprieč celou druhou najvyššou hokejovou súťažou na Slovensku sa uskutočnilo prvýkrát v histórii. Aj to nasvedčuje tomu, ako liga napreduje – či už kvalitatívne, alebo marketingovo,“ teší sa vydarenej myšlienke.

Hráči sa bavili

Hokejisti si svoj priestor pred objektívmi užívali. Predstúpili pred nich pedantne upravený a navyše s úsmevom od ucha k uchu. Rezultát, samozrejme, starostlivo skontrolovali a odobrili. „Hráči si celé fotenie užívali, tešia sa na finálne výstupy. Niektorí navštívili barbera, iní zasa iba prehodili spotené vlasy po tréningu dozadu,“. Keď sa fotil Erik Gubo, tak úsmevy spoluhráčov v pozadí prezradili veľa.

TIPOS SHL, HK Levice, SZĽH