Reklamné prestávky v SHL

Od novej sezóny vo všetkých zápasoch SHL sú diváci svedkami komerčných prestávok tzv. reklamných „brejkoch“.

Prejavuje sa to tak, že po každých piatich až ôsmich minútach hry nasleduje po prerušení hry 60 sekundová pauza, aby tak kluby mohli lepšie využiť svoj reklamný priestor.

Reklamné „brejky“ sú zaužívané aj v najvyššej slovenskej hokejovej súťaži v extralige, ale aj vo viacerých špičkových európskych ligách nevynímajúc Majstrovstvá sveta.

Pozitívom tohto pravidla v zápasoch je, že hráči získavajú čas na nabratie síl a diváci tak uvidia tých najlepších na ľade častejšie. Reklamná prestávka sa v prípade presilovej hry, trestného strieľania alebo dosiahnutého gólu musí odložiť, aby sa tak predišlo zvýhodneniu jedného tímu.

O určovaní časov reklamných prestávok rozhoduje koordinátor reklamy, ktorý sa nachádza v boxe časomeračov. Počas „brejkov“ je zapnutý oranžový maják, ktorý rozhodcom signalizuje reklamnú prestávku.

Reklamné „brejky“ sú nariadené v usmernení pre reklamné prestávky v Slovenskej hokejovej lige pre sezónu 2019/2020.